V dávných dobách ovládali Lesní Trollové obrovskou část území Lordaeronu. Jejich království se nazývalo Zul'Aman, to území, které dnes známe pod názvem Zul'Aman je jen malou částí jejich impéria, právě toto území bývalo centrem jejich moci. Před mnoha staletími se vznešení elfové a lidé rozhodli ukončit nadvládu Lesních Trollů a dovést je k zániku. Povedlo se jim to, až na to malé území na severu Lordaeronu. Odtud nyní, po mnoha letech žití v postraní, vedou své útoky. Zabíjejí vše živé i nemrtvé v okolí, co není troll, nebo spřízněné lesní stvoření, vykonávají rituály voodoo a vyvolávají zapomenuté lesní bohy.
Bossové
1) Akil´Zon
Akil'Zon je pánem orlů, je jedním z prvních zvířecích bossů v Zul'Amanu. Má přibližně okolo 1,3 milionu životů.
Akil'zon bude během souboje udílet hlavnímu tankovi přibližně 2500 poškození, a také bude používat Call Lighting. Raid by se měl ze začátku boje rozestoupit od sebe, aby se zabránilo použití Static Disruption na hodně hráčů najednou. Healeři se musí snažit, aby všichni členové raidu, měli neustále plné životy, kvůli použití kouzel Static Disruption a Gust of Wind.
Každých 45-60 sekund bude Akil'zon používat abilitu Electrical Storm. Tomu předchází začátek deště a v chat logu se ještě objeví "An Electrical storm appears!", takže raid má čas se připravit a jít na jedno místo. Jiným indikátorem může být, že Akil'zon vystřelí vibrující fialový blesk, proti některému hráči, hráč se zvedne do vzduchu a zůstane bezmocně stát ve středu bouřky. Kde se bouře objeví poznáte podle temného místa na zemi. Všichni, včetně hlavního tanka se musí do toho místa přesunout, nebo se aspoň dostat co nejblíže k němu. Electrical Storm je kouzlo, které musí být udržované (channeled), takže se snažte na Akil'zona i nadále útočit.
Až bouřka skončí, zase se rozestupte stejně jako na začátku boje. Akil'zon si přivolá Soaring Eagles na pomoc. Tito orlové udílí asi 1500 poškození, proto je dobré zničit je jak nejrychleji to jde. Doporučenou strategií je mít shamana, který bude používat Chain Lighting a poté je dorazit warlockovým Seed of Coruption.
2) Nalorakk
Nalorakk je pánem medvědů, je jedním z prvních zvířecích bossů v Zul'Amanu. Má přibližně okolo 1,7 milionu životů.
Nalorakk během souboje mění svou podobu, chvíli je trollem, chvíli bojuje jako medvěd. Pro každou formu by měl být zvláštní tank, který by měl bosse přebrat ihned jak změní svou podobu.
Po 45 sekundách boje změní Nalorakk svou podobu, ihned (!) poté musí nastoupit druhý tank a přebrat si agro.
Boss bude útočit pouze na svůj primární cíl (druhý tank). Všichni healeři by se měli soustředit na tanka, protože poškození, které bude dostávat během této fáze je extrémně vysoké. Tank musí být také připraven použít Last Stand, Shieldwall nebo další podobné ability, kdykoliv dá Nalorakk silence healerům. Resto Druid by zde neměl chybět!
3) Jan´Alai
Jan'Alai je pánem jestřábů, je třetím ze čtyř zvířecích bossů v Zul'Amanu.
Jan'Alai ovládá ohnivou magii, takže je dobré se na boj vybavit věcmi s resistencí na ohnivé poškození. Nachází se na vrcholu kamenného oltáře, ze kterého vedou 2 dřevěné mosty. Na konci těchto mostů se nacházejí hnízda s jestřáby, Jan'Alai přibližně každou minutu a půl přivolá dva posluhovače, kteří přiběhnou přes mosty a vyvolají několik Amani Dragonhawk Hatchling, pokaždé jich bude víc a víc. Zmrazte je a rychle zabijte, nejlépe to provedou mágové, warloci s AoE spelly.
Jan'Alai také teleportuje asi každých 30 sekund celý raid k sobě a začne střílet ohnivé koule všude kolem, nyní je vaším úkolem vzdálit se od těchto bomb, které během chvíle vybouchnou a udělí poškození každému kdo stojí v okolí 5 yardů. Během této doby začnou hořet všechny únikové cesty, takže musíte zůstat poblíž bosse, což podstatně stěžuje únik před bombami.
Po 5 minutách boje (nebo pokud bude na 25% životů) se boss rozzuří a bude způsobovat o 50% větší poškození a jeho útoky budou navíc o 50% rychlejší a na 35% životů vyvolá Amani Dragonhawk Hatchling ze všech zbývajících vajec.
4) Halazzi
Halazzi je pánem rysů, je čtvrtým, posledním ze čtyř zvířecích bossů v Zul'Amanu.
Boj s Halazzim se skládá ze 3 částí. V první části je hlavním úkolem tanka a off-tanka udržet se na vrcholu s threatem, jelikož Halazzi používá abilitu Saberlash. Také každou chvíli získává buff, který zvyšuje rychlost jeho útoku
Druhá fáze boje nastává, jakmile má Halazzi 75%, 50% a 25% životů. Při každé změně podoby udělí 4 tisíce poškození všem v raidu a přestane používat abilitu Saberlash. Jakmile skončí druhá fáze začíná opět první a Halazzi má zpět všechny své životy, které měl před proměnou.
Během druhé fáze se Halazzi přemění do trollí podoby a vyvolá Spirit of Halazzi. Troll by měl být off-tankován, zatímco se raid soustředí na totemy a Spirit of Halazzi, jakmile je Spirit dole končí druhá fáze.
Třetí a poslední fáze boje nastává, když se Halazzi promění naposledy zpět do své základní podoby a má 25% životů. Tato část boje je stejná jako první část, akorát Halazzi se rozzuří, začne používat více totemů a bude udílet o hodně větší poškození. Celý raid musí být v tuto chvílí ve střehu a snažit se pána rysů zabít co nejrychleji.
5) Hex Lord Malacrass
Hex Lord Malacrass je předposledním bossem v dungeonu Zul'Aman.
Boj s bossem samotným by nebyl tak těžký, jenže při boji mu pomáhají 4 přisluhovači.
Přibližně každou minutu vysaje ze všech hráčů 1% jejich síly, čímž zvýší sílu svých útoků o 10%. Všichni hráči dostanou stackující se debuff, který snižuje jejich poškození. Celý boj trvá okolo 5 minut.
6) Zul´Jin
Zul'Jin je finálním bossem v dungeonu Zul'Aman a také vůdcem trollů z klanu Amani.
Boj se Zul'Jinem se skládá z 5 různých částí, přičemž v každé části na sebe bere podobu jednoho ze zvířecích duchů stojících okolo. Tyto části se střídají po ubrání každých 20% z jeho celkových životů. Při boji také používá náhodné AoE spelly. Při změně podoby Zul'Jina nastává reset threatu.